- خدمات ماناپال چیست؟
- خدمات ماناپال شامل انجام پرداختهای ارزی، نقد کردن درآمدهای ارزی، ارائه کارتهای بینالمللی و باز کردن حسابهای بین المللی به منظور تسهیل استفاده از خدمات خارج از کشور برای ایرانیان میباشد.
- ماناپال چگونه کار میکند؟
- پس از ثبت سفارش از سوی شما، همکاران ماناپال درخواست شما را بررسی کرده و در صورت نیاز، برای ارائه اطلاعات تکمیلی و توضیحات بیشتر، با شما تماس میگیرند. پس از تکمیل اطلاعات برای انجام سفارش، عملیات مربوطه توسط همکاران ما انجام شده و نتیجه از طریق وب سایت به شما اعلام میگردد. در صورتی که مشکلی در هنگام پرداخت وجود داشته باشد و یا انجام پرداخت مربوطه بنابر شرایط خاص، امکانپذیر نباشد، سفارش شما لغو شده و پس از تماس همکاران ما با شما، کل مبلغ سفارش به حساب شما بازگردانده میشود.
- چطور با شما تماس بگیرم؟
- شما می توانید به شماره تلفن و یا ادرس ایمیل ماناپال که در صفحه تماس با ما مندرج شده است و یا همچنین گفتگوی آنلاین و یا ارتباط با کارشناسان از طریق پیام رسان تلگرام با ما در ارتباط باشید.
- چه روشهای پرداختی توسط ماناپال قابل انجام است؟
- پرداختها از طریق حساب پی پال و یا کارت اعتباری صورت میگیرند. این دو روش در اکثر وب سایتها قابل قبول میباشند. با این حال، تلاش ما این است که نیازهای متنوع شما را پاسخگو باشیم. در صورتیکه نیاز به انجام پرداخت به روش دیگری دارید، آدرس وب سایت و نوع روش پرداخت را به ما اعلام فرمایید تا در صورت امکان، راهکاری برای نیاز شما در نظر گرفته شود.
- آیا هزینهای علاوه بر هزینه اعلام شده در مرحله سفارش، به فاکتور نهایی اضافه میشود؟
- خیر، هزینه نهایی همان هزینهای است که در انتهای سفارش به شما اعلام میشود.